Το σκέφθηκε καλά η Υπουργός Παιδείας να εισάγει μία ξένη Γλώσσα από το νηπιαγωγείο;
Τα μικρά παιδιά πρέπει να δημιουργήσουν στέρεα Γλωσσική δομή μητρικής και μετά να μάθουν μια ξένη Γλώσσα.
Γιατί δεν εισηγείτο την Αρχαία Ελληνική, με παιγνιώδη τρόπο, προσφέροντας μιάν άρτια γνώση της Ελληνικής, αναπτύσσοντας τις εγκεφαλικές ικανότητες και την ενδιάθετη Νοημοσύνη των μικρών παιδιών, όπως επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει;
Η ξένη Γλώσσα από το νηπιαγωγείο βλάπτει το αναπτυσσόμενο παιδί.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ;
Και να σκεφθούμε ότι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ του 2015!
Σε όλα αυτά προσθέστε πως, τα παιδιά γεννιούνται έξυπνα... και στο σχολείο γίνονται χάνουν πολλή από την εξυπνάδα τους!
Αυτό είναι μια διαπίστωσις και του μεγάλου βιολόγου / παιδαγωγού Πιαζέ!!!